Karty lojalnościowe – nowa moda

Trudno znaleźć obecnie sklep sieciowy, który nie będzie proponował swoje karty lojalnościowej. Dlatego jeśli zajrzymy do portfela, szczególnie kobiety szybko się przekonamy, że znajduje się tam wiele kart z rożnych sklepów. Wszystkie rzecz jasna przygotowywane w podobnej formie, plastikowych kart o rozmiarze karty płatniczej, tak by dało się je wygodnie mieć przy sobie. Niektóre firmy dodatkowo do tych kart dołączają mniejsze, by było jeszcze wygodnie i by kartę dało się nosić z kluczami.

Różne rozwiązania od strony technicznej
Najprostsze karty lojalnościowe to takie, na których z jednej strony nadrukowane jest logo firmy, ewentualnie jakaś grafika i pokazanie tej karty będzie uprawniać klienta do tego, by robił zakupy taniej. To podstawowa opcja, która wykorzystywana jest przez sporo sklepów.

Jednak obok tego istnieją również takie firmy, które przygotowują nieco bardziej rozwiniętą opcję, jeśli chodzi o karty lojalnościowe, a mianowicie takie, które dodatkowo będą zapisywać jakieś dane o kliencie. Między innymi w grę wchodzić może zbieranie punktów za robione zakupy i im więcej tych punktów będzie tym ewentualnie większy będzie rabat przy kolejnych zakupach. Ewentualnie może być również tak, że karta gromadzi punkty, które potem można zamieniać na darmowe zakupy albo kwotowe zniżki. Wtedy karta otrzymuje albo pasek magnetyczny albo kod kreskowy, który przy każdych zakupach jest skanowany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *